Rakamlarla SFA : 65 yıllık tecrübe

65 yılı aşkın bir süredir SFA grubu, profesyonellerden ve özel şahıslardan oluşan müşterilerine gündelik yaşamlarına daha fazla hijyen ve konfor sağlamak için seferber olmaktadır. Müşterilerine teknolojik bir know-how’dan çok daha fazlasını, yaratıcı, güvenilir, uygulaması basit çözümler sunmaktadır. 

1958 yılında ilk Sanibroyeur’ün piyasaya sürülmesi ile simgelenen bir ruh hali ve çalışma tarzı. Dünyanın dört bir yanında iç düzenlemede devrim yaratan harika bir fikir. Pompalama çözümlerine olan bu hakimiyet yıllar içinde uygulamaya konarak, çok çeşitli faaliyet sektörlerine değerli bir katkı sağlamıştır. 

SFA Grubu, 4 faaliyet alanı etrafında gelişmektedir :

  • Atık su arıtma
  • Duş, balneoterapi ve spa ekipmanları
  • Evsel pompalama çözümleri
  • Profesyonel pompalama çözümleri

İnternet sitemizi ziyaret ederek SFA Grubunu daha yakından tanıyabilirsiniz; özellikle :

   Tarihimizi ve değerlerimizi 

   Çalışma ve uzmanlık alanlarımızı

   KSS alanındaki faaliyetlerimizi

Ayrıca İK politikamız, son haberler ve basın açıklamalarımız ve farklı ülkelerde bulunan şubelerimiz hakkında da bilgi edinebilirsiniz.

1958 yılından bu güne

1958

Creation of SFA and the first toilet macerator /  

Acquisition of Europelec 

1970

SFA expands its sales throughout Europe and North America

1978

First TV advertising campaign

1988

Acquisition of Kinedo

1990

ISO certification of factories

1993

Grandform joins SFA group

2019

Acquisition of ZehnderPumpen

2020

Acquisition of Aquasystem and Format /

Launch of new CI

2021

Merger Grandform / Kinedo

2022

Launch of SFA Enviro

Opening of 2 new subsidiaries in Vietnam and India

2023

Opening of a new subsidiary in South Korea

1958

SFA şirketin kuruluşu ve ilk WC öğütücünün icadı /  

Europelec şirketin satın alımı

1970

SFA, satışlarını Avrupa ve Kuzey Amerika'da genişletiyor

1978

İlk TV reklamı

1988

Kinedo şirketin satın alımı

1990

Fabrikaların ISO sertifikalarına sahip oluşu

1993

Grandform şirketinin SFA bünyesine girmesi

2019

ZehnderPumpen şirketin satın alımı

2020

Aquasystem ve Format şirketlerinin satın alımı / 

Yeni görsel kimlik

SFA Group markasının farkını ortaya koyan temel unsurlar

MİSYONUMUZ:

Suyun aktığı her yerde evsel ve profesyonel çözümler tasarlamak ve imal etmek.

VİZYON & HEDEFLERİMİZ:

Pompa ve sıhhi tesisat çözümlerindeki tasarım ve endüstriyel uzmanlığımız sayesinde tüm pazarlarda özel bir konfor kültürü sağlamak.

DURUŞUMUZ:

Evrensel ve yaratıcı çözümler sunan global bir grup olmak. 

En iyi fiyata kalite sunmak: value for money solutions.

Yaratıcılık: DNA’mızın önemli bir parçası

SFA Grubu’nun imza değeridir. Basit ama fark yaratan çözümler bulmayı ve sunmayı mümkün kılan pragmatik ve zeki bir ruh olan icatçılığı birleştirir. Yaratıcılık, Grubumuzu simgeleyen bir entelektüel beceri biçimidir. Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, Balneoterapi Havalandırma Sistemi, duşlar için montaj sistemleri… hepsi yaratıcılığımızın örnekleridir.

SFA Grubu’unun değerleri

Bizi bugüne getiren ve gelecek için vizyonunmuzu besleyen Grubumuzun 65 yıllık tarihçesi, DNA’mızı oluşturan temel değerlere dayanmaktadır. Bu değerler her gün sergilediğimiz  davranışlarımızın sayesinde güçlü ve canlı olabilir.

1958

Creation of SFA and the first toilet macerator /  

Acquisition of Europelec 

1970

SFA expands its sales throughout Europe and North America

1978

First TV advertising campaign

1988

Acquisition of Kinedo

1990

ISO certification of factories

1993

Grandform joins SFA group

2019

Acquisition of ZehnderPumpen

2020

Acquisition of Aquasystem and Format /

Launch of new CI

2021

Merger Grandform / Kinedo

2022

Launch of SFA Enviro

Opening of 2 new subsidiaries in Vietnam and India

2023

Opening of a new subsidiary in South Korea

YARATICILIK: Akıllı çözümler yaratıyoruz

Yaratıcılığımız başarımızın anahtarıdır. Kendimizi karmaşık tahliye zorluklara karşı yaratıcı çözümler getirmeye adadık. "Her alanın bir çözümü var" inancıyla becelerimizi geliştirmeye ve sınırları zorlamaya devam ediyoruz. Yeni fikirlere açık kalarak, araştırmalar yürüterek, yenilikçi, sorun çözücü yaklaşımlara odaklanarak ve kolektif büyümeye yönelik bilgi ve becelerimizi paylaşarak hedefimize ulaşmayı amaçlıyoruz.

KOLAYLIK: Basit olanı tercih ediyoruz

Yaptığımız her şeyde kolaylığı ön plana çıkarıyoruz. Amacımız, karmaşık zorluklara karşı hem etkili hem anlaşılması ve uygulanması basit çözümler geliştirmektir. Kolaylık aynı zamanda açık bir  iletişim gerektirir. Tüm tarafların paylaşılan bilgileri kolayca anlayabileceği açık ve doğrudan diyaloğun gerekliliğine inanıyoruz.

KONFOR: İnsanların hayatına konfor getiriyoruz

Güvenilir ve dayanıklı ürünlerimizin insanların gündelik yaşamlarında fark yaratacak üst düzey kalitede olmasına odaklanıyoruz. Ürünlerimizin sağlamlığını korumaya, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın konforunu ve güvenliğini sağlamaya kararlıyız. Taahhütlerimizi yerine getirmeye özen gösterir, bizimle çalışanlara şeffaf bir şekilde iletişim kurarız.

ÖNEMSEME: İnsanları ve gezegeni önemsiyoruz

Sorumluluğumuz grubumuzun ötesine uzanır. Çalışanlarımızın refahını ve güvenliğini savunuyoruz ve farkliliklarla zenginleşen katılımcı bir çevre gelitiriyoruz. Sürekli ilerlemek için tecrübelerimizden yararlanırız ve eyleme geçeriz. Yaptığımız her şeyde sosyal ve çevresel etkileri göz önünde bulundurur, toplumu ve çevreyi daha iyi bir hale getirmeye çalışırız.