SFA Grubu yeni bir görsel kimliğe kavuşuyor

Basın bültenleri 2020-02-04

SFA Grubu yeni bir görsel kimliğe kavuşuyor

60 yılı aşkın bir süredir, SFA Grup şirketleri, kurumsal ve bireysel müşterilerine günlük yaşamlarında daha fazla konfor sağlamak için seferber oluyor. Yaratıcı, güvenilir ve uygulanması kolay çözümler sunarak müşterilerine teknolojik know-how’dan çok daha fazlasını sunmaktadırlar.

SFA Grubu'nu farklı kılan özellik !

1958 yılında ilk WC öğütücünün piyasaya sürülmesi, şirketin zihniyetini ve becerisini göstermektedir. Dünyanın dört bir yanında iç tasarımında devrim yaratmaya devam eden harika bir fikir. Pompalama çözümlerine olan bu hakimiyet yıllar içerisinde yayılıp çeşitli faaliyet sektörlerinde değerli bir katkı sağlamıştır. Buna paralel olarak, SFA Grubu yeni şirketler satın alarak marka portföyünü (Europelec, Kinedo, Grandform, Watermatic, vb.) genişletme ve yeni pazarlara girmesini sağlamıştır.

Kısa bir süre önce satın alınan Zehnder Pumpen’de bu büyüme stratejisinin simgesidir. 

SFA Grubu artık 4 farklı alanda faaliyet göstermektedir: 

Domestik pompalama çözümleri,

Ticari pompalama çözümleri,

Duş ve balneoterapi ekipmanları,

Su arıtma.

Tek çatı altında çeşitli markaların gücünden yararlanmak ve bunların tek bir Gruba ait olduğunu vurgulama zamanı gelmiştir. Tarihindeki bu önemli aşamayı öne çıkarmak ve iddiasını ortaya koymak için, SFA Grubu şimdi yeni bir görsel kimliğe kavuşuyor. 

Basit bir grafik gelişimden daha fazlasını ifade eden bu yeni görsel, 30'a yakın ülkeye yerlemiş, sıhhi tesisat, banyo, endüstriyel pompalar ve su arıtma pazarlarında güçlü ve vazgeçilmez global bir grubun duruşunu temsil etmektedir. Daima eşsiz, daha güçlü ve ilgi çeken bir marka. 

Daha etkili, tanınabilir ve akılda tutulabilir olan SFA kısaltması bu yeni kimliğin temel öğesidir. Özel tipografisi, bilimsel DNA'sına bir atıf olan açılar, markanın müşterileri ve iş ortakları ile yürüttüğü ilişkiler gibi güven verici olan eğriler kullanır.

Tarihinde ilk kez, SFA kısaltması bir simgeyle yan yana sunulmuştur. "Çift damla" simgesi artık Grup imzasının ayrılmaz bir parçasıdır. Bu simge Grubun mesleklerini hatırlatmaktadır: yükselen damlanın simgelediği pompalama ve tahliye; balneoterapiye özgü bir hava kabarcığını ifade edermiş gibi içi boşaltılmış, inen bir damla ile temsil edilen duş ve balenoterapi.

Yeni logo parlak mavi renktedir: teknolojinin damgasını vurduğu eski kimliği ile daha çok rahatlık ve konfora yönelik sektörleri hedefleyen mizacı arasında bir bağ oluşturmaktadır.

SFA ismi, artık imzası vasıtasıyla da değer kazanan tarihi bir mirastır: "Shaking up water" 

"Suyun aktığı her yerde evsel ve profesyonel çözümler tasarlamak ve imal etmek" olan varoluş sebebi ile ilgili misyonlarına anlam katan bir imza. Bu imza, sunduğu ürünlerin tasarımında yaratıcılıktan faydalanan sıra dışı bir kişiliğin göstergesidir. Yaratıcılık, basit ama çığır açan çözümler bulmayı ve sunmayı mümkün kılan kreatif, pragmatik ve akıllı bir ruhu birleştiren SFA Grubunun imza değeridir. Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, balneoterapi havalandırma sistemi, duşlar için montaj sistemleri, vb. bunun kanıtını oluşturmaktadır. Güçlü markaları, tasarımdaki uzmanlığı ve endüstriyel pompa ve sıhhi tesisat çözümleri (banyo) sayesinde, SFA Grubu dünyadaki tüm pazarlara özel bir konfor kültürü yaymak için çalışmalarına devam ediyor.